
El portaveu d’El PI-PROPOSTA PER LES ILLES BALEARS, Josep Melià, ha valorat la sentència del Tribunal Suprem sobre la prohibició del lloguer turístic a Palma. Per a Melià és “trist” i “decebedor” veure els responsables de l’Ajuntament de Palma dir que s’ha imposat el dret a l’habitatge, quan l’accés mai havia estat tan malament a la ciutat.
Tot i la sentència coneguda avui, recordem que el lloguer turístic fa cinc anys que està prohibit a ciutat. “L’esquerra ha criminalitzat el lloguer turístic i s’ha demostrat que l’únic que ha provocat aquesta prohibició és que els preus siguin més cars que mai i que sigui més difícil accedir a un habitatge a Palma”, ha declarat el portaveu.
Amb tot, Melià ha finalitzat la seva intervenció assenyalant que l’equip de govern de Cort, igual que el govern Armengol, fa vuit anys que governen i l’accés a l’habitatge no ha millorat sinó tot el contrari. “És més difícil accedir a un habitatge a Palma i a les Illes Balears després de vuit anys de govern d’esquerres. L’esquerra està instal·lada en el prohibicionisme com si fos la solució de tot”.