
El Parlament de les Illes Balears debatrà demà una moció d’EL PI PROPOSTA PER LES ILLES BALEARS amb 16 punts per fer front a la saturació i la pressió humana a les Illes Balears. “Aquest és un dels grans reptes de la societat de les Illes Balears, per la qualitat de vida i per exercir els drets de la ciutadania és un tema que s’ha d’abordar i resoldre”, ha declarat Josep Melià, el portaveu de la formació al Parlament.
“No volem ser Hong Kong. No podem créixer 300.000 habitants cada 15 anys. El Pi aposta per unes Illes Balears sostenibles i equilibrades”, ha assenyalat Melià. Entre les accions que presenta la formació hi podem trobar mesures fiscals, econòmiques, urbanístiques, competencials, entre altres mesures.
Les propostes del Pi van adreçades a què els ciutadans de les Balears mantenguin uns alts estàndards de qualitat de vida i no tenen res a veure amb l’origen, raça o nacionalitat dels possibles nouvinguts; el Pi no va contra cap col·lectiu sinó a favor dels residents de les Balears.
Segons Melià, “la sobrepoblació és un dels grans reptes de la nostra societat i no podem quedar impassibles. Hem d’adoptar mesures i solucions per fer-hi front. Per això esperam que demà les formacions polítiques donin suport a la nostra iniciativa, aquest és un tema seriós que s’ha de tractar amb maduresa i propostes efectives”.