El PI-PROPOSTA PER LES ILLES BALEARS Andratx ha presentat una moció perquè es torni a fer la Fir@rienta, una fira dirigida als joves del municipi per l’oferta professional i acadèmica disponible. La portaveu d’El Pi a Andratx, Xisca Castell, ha destacat “la necessitat i la productivitat de qualsevol intervenció i projecte d’actuació per a la joventut del municipi”.
La Fir@rienta va ser organitzada pel programa de Policia Tutor del municipi amb el suport de diverses institucions, principalment l’Ajuntament d’Andratx. “Es va organitzar una fira d’orientació on tots els cursos i cicles d’educació dels centres escolars de tot el municipi d’Andratx varen assistir durant tot el matí per conèixer les diferents ofertes formatives”, explica Castell.
“La primera edició de la Fir@rienta es va celebrar l’abril de 2019 a Son Mas i tenia com a objectiu principal presentar tota l’oferta professional i acadèmica disponible, oferint més oportunitats i donant a conèixer les opcions laborals existents”, diu Salas. “Nosaltres ho posarem en marxa la legislatura anterior i va ser un encert. Ara és el moment de tornar-ho a posar en marxa”, insisteix.
Des d’El Pi Andratx recorden que la primera edició va comptar amb 40 expositors i la presència de més de 30 professionals de diferents sectors. Entre els expositors, es podia trobar informació sobre cicles formatius a diferents municipis de Mallorca, això com la presència de la Universitat de les Balears, l’exèrcit i representants de les forces i cossos de seguretat de l’estat, entre altres.
Aquesta proposta d’El Pi-Proposta per les Illes es debatrà al pròxim ple municipal d’Andratx d’aquest dijous.
